Jakie są godziny zameldowania i wymeldowania?
Zameldowanie od godz. 16:00
Wymeldowanie do godz: 11:00
Jak mogę dokonać płatności za nocleg?
Płatność można dokonać gotówka na miejscu lub wpłacić na konto bankowe
Czy w apartamencie są reczniki i pościel?
Dla Gości przygotowane są ręczniki oraz pościel w cenie apartamentu.
Czy podane ceny na stronie internetowej są ostateczne?
Zasadniczo cennik obowiązuje cały rok jednak zastrzegamy sobie możliwość zmiany ceny w okresie wysokiej frekwencji.
Jak mogę odebrać klucze do apartamentu?
Klucze powinny być odebrane po godzinie 15:00 w dni zameldowania. Po wcześniejszym uzgodnieniu zostaną przekazane przez właściciela.
W jaki sposób mogę zwrócić klucze?
Zdanie kluczy powinno nastąpić do godz 11:00 w dniu wymeldowania. Po wcześniejszym uzgodnieniu zostaną odebrane przez właściciela.
Czy możliwa jest zmiana godzin check-out i check-in?
Taka możliwość istnieje w zależności od dostępności apartamentu – zapytaj.
Czy za zgubienie klucza jest dodatkowa oplata?
Za zgubienie klucza należy wnieść opłatę związaną za wyrobienie nowego klucza – 150zł
Czy możliwe jest wstawienie łóżeczka dla dzieci?
Dodatkowe łóżeczko dla dzieci jest możliwe po wcześniejszym uzgodnieniu
Czy w apartamenice jest dostępny internet?
W całym apartamencie jest bezpłatny dostęp do internetu ( bezprzewodowe wifi)
Czy zwierzęta są mile widziane?
Zwierzęta nie są dozwolone w naszych apartamentach.